През 2011 година служителите на Мобилтел са дарили над 64 хиляди лева за благотворителност. Сумата е набрана чрез редица благотворителни инициативи, в които са се включили доброволно.
Работещите в Мобилтел са предоставили над 38 хиляди лева по програмата за дарителство по ведомост „Колкото повече,толкова повече“ на Фондация „Помощ за благотворителността в България” (ФПББ). Всеки месец 150 от служителите в телекома отделят определена сума от своите трудови възнаграждения за подпомагане на различни социални проекти. Сред тях са традиционно подкрепяните от М-Тел Дом за деца с увреждания в гр. Мездра, осиновеното от телекома семейство от SOS детски селища, Център за ранна интервенция на детска церебрална парализа и други увреждания в Бургас, фондация „Априлци”, фондация „Очи на 4 лапи”.
От всички участници в „Колкото повече, толкова повече”, за трета поредна година Мобилтел е определена като компанията с най-голям брой дарители сред служителите си, предоставили и най-голямата сума по програмата.
9 хиляди лева е сумата, събрана от служителите на оператора чрез организираните през годината два благотворителни базара. Парите са разпределени между социалните каузи, подкрепяни чрез дарителство по ведомост.
През 2011 година работещите в телекома се оказаха и доста трудолюбиви и извън обичайните им работни задължения. Те са положили доброволчески труд от 920 часа, които се равняват на над 17 хиляди лева. Равносметката показва, че от началото на годината до момента служителите на Мобилтел са облагородили 12 обекта в страната. В доброволческите акции през 2011 година са се включили 300 участници, в това число и членове на семействата на служителите.
Доброволческите инициативи на Мобилтел ще продължат и през 2012 година като част от активната социално-отговорна политика на компанията.
Информацията си е съвсем истинска, защото и в нашата фирма чрез Фондация Помощ за благотворителността си отчисляваме от заплатата кой колкото реши и така помагаме. Браво на служителите на МТел!
Ценното в случая е, че служителите са дарили не само средства от заплатите си, но и доброволен труд.
Защо на всеки това му се струва смешно. За мен е похвално да отделяш от доходите си за такива каузи.
И аз лично бих дал и не мисля, че е няква скапана ПР кампания.
Само похвали може да бъдат изречени за тази инициатива.
Не мога да разбера защо всички подобни инициативи се определят като смешен PR. Нали са направили нещо добро.
Не мисля, че е смешен ПР, хубаво е, когато някой дарява за всякакви каузи, които са в помощ за държавата.
По-смешен ПР не бях чувал 🙂
предполагам сумата е изчислена така доброволчески труд – 500 лева на час надница, хоп събраха се парите 🙂