До 5 февруари 2012 година, всеки клиент на М-Тел, заплатил своята сметка през киоски за безкасово разплащане на PAYMAN или "Ню уей" в магазините на М-Тел, ще получи 5% отстъпка от дължимата сума. Кампанията трябваше да приключи днес, но телекомът взе решение да удължи нейния срок, за да могат повече потребители да се възползват от отстъпката.
Терминалите за безкасови плащания придобиват все по-голяма популярност. До момента М-Тел е монтирал подобни устройства в 70 от своите магазини. През 2012 година телекомът ще инвестира в разширяването на мрежата си от терминали за безкасово плащане, като се предвижда общият им брой да надвиши 100.
Освен от апаратите за безкасово плащане в своите търговски обекти, М-Тел предоставя на своите абонати и редица други възможности за електронно заплащане на месечните сметки. Клиентите, които нямат възможност да посетят магазините на оператора, могат да погасят задълженията си през e-Pay и банкомат, чрез услугите ДСК Директ на банка ДСК и „Електронни битови сметки“ на Алианц банк, с картите на Транскарт и E–CARD, както и през Ebg.bg.
Друга възможност за потребителите на мобилни услуги е заплащането на касите в партньорската мрежа на Handy, а така също и на касите на EasyPay и Браво Инвестмънтс.
Добре, че МТел предлага различни варианти за плащане, защото аз пък предпочитам да си плащам през банкомат.
Освен през безкасов терминал, много удобно е да използваш е-Рау за плащане на месечните сметки към МТел – също пести много време и нерви.
Не бях плащал по този начин и много ми допадна – бързо, лесно и без да чакаш на опашка.
Radvam se 4e ve4e i u nas e vazmojno da se razplatish po tozi na4in!
Според мен начините на безкасово плащане ще заменят скоро време чкането да те обслужи човек от компанията.
Платих за пръв път този месец през такъв безкасов апарат на МТел и съм приятно изненадана от услугата.
придобиват, защото се оказаха доста по- удобни като начин на разплащане, няма да бъде излишно монтирането на още такива устройства.