Социалните мрежи отнемат ТВ аудитория

Социалните мрежи стават все по-популярен източник на информация и място за прекарване на свободното време. Проучване на Click Consult показва, че 65% от младите британци (на възраст от 16 до 24 години) предпочитат социалните мрежи и други подобни интернет услуги пред телевизора.

 

Около 37% от анкетираните едновременно гледат телевизия и общуват в социални мрежи. 6% пък прекарват в социалните мрежи по над 8 часа дневно.

Прави впечатление, че момичетата са по-увлечени в социалното общуване в интернет отколкото момчетата.

При младите хора на възраст от 25 до 34 години телевизията и социалните мрежи вървят ръка за ръка като предпочитани забавления. Дори 32% от хората над 55 години прекарват  повече време във Facebook, отколкото пред телевизора, твърди проучването.

Не може да се говори за края на телевизията, но ТВ компаниите трябва да се замислят за тенденциите, които стават все по-отчетливи, коментират авторите на изследването.

по темата: „Социалните мрежи отнемат ТВ аудитория”

добавете коментар...

  1. h

    Телевизията както я знаем е остаряла работа. На зрителя му е писнало да бъде пасивен приемател и да гони час да гледа каквото го интересува. Интерактивност и видео по поръчка е на дневен ред (безплатно разбира се).
    Единствената запазена територия на традиционната телевизия ще си останат живите предавания.

Коментар