Sony планира да похарчи 50 милиона долара за реклама на новата си геймърска конзола в САЩ. Кампанията Never Stop Playing е насочена към 20-годишните, които притежават PS 3 и играят по около 8 часа на седмица.
Новата конзола PS Vita излиза на пазарите в Европа и САЩ на 22 февруари |
Рекламите ще се показват в популярни ТВ предавания като „Семейство Симпсън” и „Южен парк”, както и в мачовете на NBA и NCAA. Предвидени са също публикации в печатни издания, интернет и радио, съобщи GameSpot.
ОЩE ПО ТЕМАТА |
|
PS Vita идва в Европа през фeвруари | |
PlayStation Vita – нова портативна конзола |
Премиерата на PS Vita в САЩ и Европа е насрочена за 22 февруари. На американския пазар Wi-Fi модел ще струва $250, а версия с 3G ще се предлага за $300 (в Европа цените са същите, но в EUR). Купувачите ще получават също достъп до 20 игри, сред които „Uncharted: Golden Abyss”.
Конзолата вече се продава в Япония. По данни на Media Create, през първите три седмици са продадени 535 хиляди броя от PS Vita, но след това търсенето е започнало да отслабва.