Ексклузивна конференция „Business Gets Social” през март в София

Ексклузивна конференция, посветена на социалните технологии, съвместната работа и бъдещето на „social” бизнеса, ще се проведе на 13 март в София. Business Gets Social 2012 се организира от IBM и Ай Би Ес България, „premier" бизнес партньор на световния ИТ гигант.


"Social" бизнесът е нова епоха
 

Как и защо бизнесът се превръща в "social" ще бъде основна тема на конференцията в столичния х-л Шератон. Хората по света прекарват 22% от времето си, повече от 110 млрд. минути на месец, в социалните мрежи и блогове, сочи статистиката. На Business Gets Social 2012 специалисти от IBM ще покажат как компаниите могат да превърнат това време в растеж, нововъведения и продуктивност.

Според изследване на Gartner, до 2014 година една четвърт от бизнес потребителите ще предпочетат "social networking" услугите като основно средство за комуникация пред имейла. Организациите, които успеят да се трансформират, ползвайки предимствата на социалния бизнес, ще постигнат много по-високи резултати от своите конкуренти, посочиха от Ай Би Ес България.

"Social" бизнесът е нещо много повече от Facebook страница или Twitter акаунт. Новият подход задълбочава двустранната връзка с клиентите, подобрява ефективността на процесите и оптимизира работата в организацията.

„IBM вярва, че „social” бизнесът е нова епоха и интегрира „социални” възможности в цялото си портфолио”, коментира Невена Червенакова, маркетинг мениджър на Ай Би Ес България.

Основни акценти на Business Gets Social 2012

• Какви са ползите от корпоративния социален софтуер за работа в екип и защо компаниите, инвестирали в "Social Business" инструменти, значително изпреварват конкурентите си от бранша? Пазарни тенденции, успешни примери от практиката, демонстрации.

Какво е бъдещето на корпоративния имейл.

Пет причини организациите да интегрират пощата в корпоративната социална мрежа.

Изграждане на успешно работеща инфраструктура за комуникации и работа в екип като предпоставка за извличане на всички ползи от „Social” бизнеса.

Как интеграцията на корпоративния социален софтуер с традиционните бизнес решения като имейл, офис пакет и др., осигурява достъп до ключова бизнес информация, помага за взимането на по-информирани решения и съкращава разходи.

Конференцията е насочена предимно към бизнес хората, които искат да научат как да трансформират своята организация в "social" бизнес, управители и собственици на малки и средни фирми, мениджъри от големи организации, както и за всеки, който използва платформи за съвместна работа и комуникация – на IBM или алтернативни решения.

Коментар