LED крушките на Panasonic идват в Европа

Panasonic стартира от април продажбите на LED осветителни продукти за потребителите в цяла Европа. Компанията, която е четвърти по големина производител на крушки в света и номер едно доставчик на LED крушки в Япония, ще пусне своя нов асортимент на европейския пазар.


На външен вид "носталгично прозрачната" LED крушка на Panasonic е досущ като крушката с нажежаема жичка

 

LED крушките със стандартен цокъл и халогенен тип, както и спечелилата множество награди „носталгично прозрачна“ крушка, ще се предлагат от търговците на дребно и онлайн.

„Стремим се да станем основен доставчик на LED осветление в Европа в рамките на следващите три години, а целта на Panasonic до 2018 г. е да стане зелена компания номер едно в електронната индустрия“, заяви Алексис Фернандес, мениджър на подразделението за осветителни продукти.
Представените от компанията продукти възпроизвеждат външния вид и усещането на традиционните крушки с нажежаема жичка. За разлика от останалите LED крушки, „носталгично прозрачната“ крушка на Panasonic изглежда като традиционните крушки и използва технология с централно разположена стойка (CMT), която разпръсква светлината във всички посоки, за да произведе топлата ярка светлина, с която потребителите са свикнали. С разположените на същото място като нажежаемата жичка LED чипове е много трудно да се направи разлика между LED крушката на Panasonic и традиционните крушки.
Тъй като тези LED крушки се монтират в традиционните гнезда, преминаването към тях е безпроблемно, енергийната им ефективност и дълготрайност могат да допринесат за намаляване на сметките за електроенергия. Например, осемватовата крушка на Panasonic консумира една пета от електроенергията, която консумира една 40-ватова крушка с нажежаема жичка.
На осветлението се падат средно 20% от общата консумация на електроенергия на едно домакинство, така че тази икономия може да окаже съществено влияние върху сметките за електричество. Освен това LED крушката има 40 пъти по-дълъг живот от традиционната крушка – приблизително 40 000 часа работа, така че отпадат разходите за подмяна.
LED осветлението е една от основните дейности на Panasonic с продадените над 4 милиона LED крушки в Япония през 2010 г.

Коментар