Interactive Intelligence призната за лидер в решенията за контактни центрове

Interactive Intelligence, световната компания за интегрирани IP решения, за втора поредна година e обявена за лидер при доставчиците на решения за контактни центрове за 2012г. от списание CRM, водещата медия при решенията и услугите за управление на връзките с клиентите (customer relationship management). В България тези решения се внедряват от ексклузивния дистрибутор на Interactive Intelligence – Софика Груп, която е най-голямата българска компания в сферата на аутсорсинг на бизнес процеси.

Interactive Intelligence изпревари конкуренти като Avaya, Cisco и Genesys като получи най-високите оценки в категориите Посока на развитие на компанията, Удовлетвореност на клиентите с предоставената услуга и Цена.

“Решението на Interactive Intelligence е най-всеобхватното в индустрията,” коментира анализаторът Шейла Макгий-Смит в мартенския брой на списание CRM. “А компанията ежедневно затвърждава лидерската си позиция като създава технологии,за контактните центрове, които все повече навлизат и се използват в ежедневните бизнес операции на компаниите.”

Наградите на списание CRM за лидерите при услугите за контактни центрове отличават компаниите в индустрията по предварително изготвени критерии. Редакторите на списанието и избрани анализиратори и консултанти от индустрията оценяват участниците. Всяка компания получава оценка от 1 до 5 по всеки един от критериите (1) Удовлетвореност на клиентите (2) Дълбочина на функционалност и (3) Посока на развитие на компанията. В крайната оценка са включени и други фактори като например Цена. Победител е компанията събрала най-висока средна оценка.

"Наградата лидер при CRM услугите е особено важна за нас, защото от всички критерии ние получихме най-висока оценка в категорията Удовлетвореност на клиентите,” сподели д-р Доналд Е. Браун, основател и изпълнителен директор на Interactive Intelligence. „Гордеем се с признанието, че благодарение именно на нашите продукти клиентите ни предоставят конкурентни услуги,” добави д-р Браун.

Interactive Intelligence предлага „всичко в едно” софтуерен пакет за IP комуникации, проектиран да намали разходите и сложността, свързани с предоставянето на услуга посредством много отделни продукти. Предложенията на компанията включват софтуерни пакети за автоматизация на контактни центрове, унифицирани комуникации и автоматизиране на бизнес процесите. Всички те могат да бъдат доставени на място при клиентите или посредством „облачни” услуги на базата на модела „комуникации като услуга” (communications-as-a-service).

Коментар