Около 22% от хората вече са отегчени от споменаването на имената на Apple и Facebook, установи проучване на Marketing Magazine сред 2 хиляди британци.
40% от анкетираните се отнасят с безразличие към двете марки, а половината считат, че Apple разработва твърде бързо нови продукти.
Британците не одобряват надпреварата за нови продукти, тъй като я считат за безсмислена. След кратки периоди историята се повтаря и хората са принудени да купуват нова версия на едно или друго устройство.
Четвърт от британците ужасно се боят да не загубят скъпо устройство, било то смартфон, мобилен телефон или таблет. 8% от анкетираните разкриват, че изпитват чувство за превъзходство, когато притежават едно или друго устройство.
Що се отнася до Facebook, 25% от анкетираните британци биха предпочели социалната мрежа да не съществуваше.