Потребителите искат и банкови услуги от Apple

Всеки десети потребител би ползвал банкови услуги от Apple, ако такива се предлагаха на пазара, разкри проучване на компаниите  KAE и Toluna. В анкетата са участвали 5 000 души от САЩ и Велиокобритания.

43% от настоящите клиенти на Apple биха преминали към банкови услуги на компанията. Основна причина за това е високото ниво на доверие, установено между американския производител и неговите клиенти.

Според много от анкетираните, Apple им позволява лесно и бързо да управляват своите акаунти и може да предложи качествена и надеждна услуга.

Преобладаваща част от потребителите (81%), склонни да ползват банкови услуги на Apple, имат висока технологична култура и вече ползват различни онлайн услуги за банкови операции.

18% от анкетираните британци ползват мобилно банкиране на Lloyds Banking Group, а 14% – на Barclays. 23% от американците пък са клиенти на Bank of America, а 11% – на JP Morgan Chase.

Според скорошен доклад на консултантската агенция Clear, евентуални услуги за онлайн банкиране от Google и Apple имат голям потенциал на пазара – много потребители биха ги ползвали, ако се предлагат.

Коментар