Банки привличат нови клиенти със CRM решение

Една от водещите турски банки – Denizbank, е успяла да увеличи клиентите си с 42 000 само за 3 месеца и да продаде 200 000 от продуктите си он-лайн. Това е станало с помощта на специализираното решение VeriTouch, базирано на Microsoft Dynamics CRM, съобщи Озкан Еренер – управляващ съдружник на компанията Veripark, който бе у нас миналата седмица на конференция, организирана от Microsoft България и ICB-Интерконсулт (партньор на турската компания).

 
Озкан Еренер разказа как банките привличат нови клиенти с помощта на CRM решението VeriTouch

Същевременно, клонът на световната Kuwait Finnanse House в източната ни съседка е привлякъл 27 000 нови потребители за своите услуги в рамките на 1 месец. По думите на Еренер, успехът на представените банки се дължи на многоканалния подход, който те прилагат към своите клиенти, благодарение на използвания софтуер.

Решението VeriTouch дава възможност за автоматизирано управление на запитванията от клиенти, ефективно управление на маркетингови кампании, прилагане на методи за кръстосани продажби и увеличаване на продажбите с по-малко вложени средства.

Банките у нас също могат да подобрят ефективността на търговския и маркетингов процес и да увеличат приходите от клиентите, благодарение на решенията на Veripark и интегрираните платформи на Microsoft, заяви управителят на ICB – Стоян Боев.

„Смятам, че банковият пазар тук има огромен потенциал за растеж и развитие и CRM решенията, базирани на Microsoft платформа, бързо ще заемат своето място на него”, каза Георги Ранделов, изпълнителен директор на Майкрософт България.

Интегрираното решение на VeriPark за управление на връзките с клиенти в банковия сектор е изградено върху Microsoft Dynamics CRM платформа. То е разработено от компанията VeriPark, която има офиси в Истанбул и Дубай, и се базира на опита на едни от най-успешните банки в този регион като Dubai Bank, Yapi Credi, DenizBank и др.

Коментар