Жените са по-активни в социалните мрежи

Най-активните потребители на социални мрежи като Facebook и Twitter са жените, установи проучване на британския телеком BT Group. Повече от половината жени регулярно общуват в социални мрежи, докато при мъжете този показател е 34%.

18 на сто от анкетираните жени, срещу 7% мъже, посочват социалните мрежи като най-голяма липса, ако не съществуваше интернет, предаде The Telegraph.

Почти всяка десета жена (9%) отдава предпочитание на онлайн игрите, докато 8% от мъжете си падат по подобен тип развлечения. Услугите Flickr, YouTube и Vimeo пък са по-популярни сред мъжете – 13% в сравнение с 6% при жените.

Според изследването, жените по-често използват интернет за търсене на различен тип информация, вкл. адреси на магазини, отстъпки и промоции. Мъжете пък предпочитат да използват мрежата основно за обучение и разширяване на общата си култура.

Коментар