Google обнови своята платформа за анализ на аудиторията на уеб сайтове – Google Analytics. Администраторите и собственици на сайтове в глобалната мрежа вече ще могат да виждат и размера на прозореца с браузъра, използван от посетителите.
Новото средство за анализ дава възможност на потребителите на Google Analytics да къстъмизират изгледа така, че да видят какъв процент от посетителите виждат определена част от сайта.
По-рано Google предлагаше същата функционалност като част от Google Labs чрез инструмент наречен Browser Size. Сега това средство е вградено в Google Analytics и ще стане достъпно за всички в следващите седмици.
При толкова много десктоп и лаптоп екрани с различни размери е много трудно за дизайнерите на сайтове да гарантират, че посетителите ще видят това, което трябва да видят. Положението се влошава с нарастващата популярност на мобилните устройства, респ. браузъри.
Новият инструмент за анализ на Google може да помогне на собствениците на сайтове да оптимизират дизайна на своите уеб страници, така че да позиционират по-добре посланията си към аудиторията.