Vivacom избра да продължи на работи с New Moment New Ideas

New Moment New Ideas ще продължи да отговаря за всички рекламни и немедийни активности на VIVACOM и през следващата година. Агенцията бе предпочетена сред петима кандидати, които представиха своите идеи за цялостна комуникация на различни услуги на телекома.
През 2010 г. VIVACOM избра New Moment New Ideas за своя рекламна агенция за период от две години.

„Тазгодишната надпревара беше изключително оспорвана. Предложенията бяха атрактивни и отразяваха имиджа на VIVACOM на иновативен и клиентски ориентиран оператор. В крайна сметка най-добрите идеи дойдоха от нашата досегашна агенция,“ каза Александър Димитров, главен търговски директор на телекома.

Поканени в конкурса бяха пет компании, доказали своята креативност и притежаващи необходимия потенциал за обслужване на големи клиенти. Освен New Moment New Ideas, в конкурса участваха Euro RSCG, DDB, McCann Erickson и Huts JWT.

В шортлиста бяха включени New Moment New Ideas и DDB.

Коментар