Konica Minolta със стратегия за двойно брандиране

Ръководството на Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH, Konica Minolta Business Solutions Deutschland GmbH и Develop GmbH цели засилване на пазарни позиции чрез планово сливане на Develop GmbH с двете компании.

Групата постави началото на нова ера с двойна стратегия за растеж, чрез която заедно двата бранда перфектно допълват нуждите на клиента. Чрез обединението на брандове като Konica Minolta и Develop и координирана пазарна стратегия, ще се  предлагат още по-детайлни решения за клиентите от B2B пазара за производствен широкоформатен и офисен печат. Плановото сливане е в съответствие с цялостната стратегия на Konica Minolta.

Най-важната цел на сливането е да се постигне ръст, чрез таргетирана стратегия за двойно брандиране. Управлението на две марки поотделно гарантира, че изискванията на клиентите от двата сегмента ще бъдат напълно задоволени, което ще спомогне за експлоатацията на пълния потенциал на всеки сегмент. Друга основна причина за сливането е разширяване на пазарните позиции, чрез координирана маркетингова стратегия. Освен това, сливането ще гарантира устойчиво развитие на качеството, позволявайки по-ефективни и ориентирани към клиента решения и професионална поддръжка.

„Ние сме убедени, че една интегрирана стратегия в маркетинга, продажбите и сервизното обслужване предлага съществени ползи за нашите клиенти. Както може да се очаква при сделка от такъв мащаб, голяма част от детайлите по обединяването все още предстоят да бъдат разработени и от двете компании. Но това разрастване ще направи нашата група много по-силна занапред, с цел да се предостави най-добрата услуга според нуждите на всички наши клиенти,” коментира Кен Осуга, Президент на Konica Minolta Business Solutions Europe.

Планирано е всички правни процедури по сливането да приключат до септември 2012 г.

Коментар