Всяка четвърта голяма компания в Европа е увеличила тази година разходите си за развитие на корпоративния уеб сайт, според глобалното проучване Web Management Report на KWD. 83% от анкетираните ръководители, отговарящи за интернет проектите, считат за приоритет работата със социални медии.
Корпоративните сайтове придобиват все по-голямо значение за бизнеса. В половината от анкетираните компании висшето ръководство е въвлечено в разработката на подобни проекти на концептуално ниво. Повечето мениджъри искат техните сайтове да станат основна площадка за външни комуникации и да доставят на целевата аудитория най-необходимата информация.
Като цяло, компаниите са активни в социалните мрежи и са доволни от работата си с пресата, управлението на персонала и социалната политика. Именно тези направления са приоритетни за 2012 г. Минимум усилия пък се влагат в решаване на въпроси, свързани с корпоративния мениджмънт, и създаване на репутация на ръководителя с помощта на социалните мрежи.
Над 90% от анкетираните са посочили развитието на корпоративния интернет сайт като един от приоритетите за 2012 г. Близо една четвърт от компаниите (24%) ще похарчат за своите сайтове повече пари тази година, а 37% ще запазят бюджета на нивото от миналата година.
50% от компаниите планират да преработят секциите „За медиите" и „Корпоративна социална отговорност", 45% ще променят раздела „Кариера”, а също така ще подобрят връзката между корпоративния сайт и социалните медии.
Проучването разкрива, че 30% от анкетираните не са доволни от качеството на комуникация в социалните медии, а 31% са удовлетворени в известна степен. Една четвърт от ръководителите изразходват повече време в социални мрежи през 2012 г., а само 3% – по-малко. За 83% от анкетираните социалната комуникация е приоритет тази година.