Sitecore инвестира в българо-датската Komfo

Водещият доставчик на софтуер за онлайн маркетинг и управление на уебсайтове Sitecore инвестира в българо-датската компания Komfo, придобивайки миноритарен дял. Сумата по сделката не бе съобщена.

Двете компании ще обединят усилия за предлагане на интегрирани услуги за онлайн маркетинг в световен мащаб. „Стратегическото партньорство с компания от ранга на Sitecore е естествена следваща стъпка в разрастването на Komfo в международен мащаб”, коментира Ивайло Христов, един от основателите на Komfo.

Популярната в скандинавските страни Komfo Platform позволява на компаниите да създават лесно приложения във Facebook, да планират и управляват комуникацията си в социални мрежи и да измерват и сравняват резултатите с тези на конкуренцията.

Чрез интеграцията на Komfo Platform и продуктите за онлайн маркетинг на Sitecore, маркетинг специалистите ще могат да изучават поведението на клиентите си във Facebook и другите социални мрежи, както и да управляват присъствието си онлайн.

Komfo e основана през 2007 година от 4 предприемачи на средна възраст 25 години. В момента екипът на компанията наброява 50 служители в България и Дания.

Коментар