Първият 3D телевизор без очила 55ZL2 на Toshiba беше отличен от EISA

Нойс, Германия, 12 септември 2012 г. – Първият 3D телевизор с технология без очила на Toshiba успя да впечатли журито на прочутата European Imaging and Sound Association (EISA) и заслужи наградата “Европейско 3D постижение 2012 – 2013”.

EISA е асоциация от 50 специализирани издания от 19 европейски държави, която се събира всяка година, за да определи кой продукт заслужава високо ценените отличия. Сред категориите, в които се присъждат награди са: аудио, видео, домашно кино, фотография, автомобилна интериорна електроника и мобилни електронни устройства. Официалното представяне на наградите се прави веднъж годишно на Berlin international radio show (на IFA).

Нова ера в телевизионното развлечение

„Toshiba 55ZL2 е начало на нова ера в телевизионната технология, защото за първи път зрителите могат да гледат 3D съдържание у дома без необходимост от специални очила.” Така журито на EISA обоснова решението си в полза на 55ZL2 и твърдението, че „телевизионните зрители трябва да видят тази технология, за да повярват, че съществува.”

Благодарение на водещи нови технологии, които Toshiba разработва от 2003 г., 3D без очила беше първо само възможност, а след това се трансформира в реален продукт на пазара в лицето на 55ZL2. Мощната процесорна платформа CEVO ENGINE също трансформира и 2D в 3D съдържание.

Уникални изображения благодарение на Quad Full HD резолюцията

Друга забележителна характеристика на 55ZL2 е неговата Quad FULL HD (4K) резолюция. Със своите 3840×2160 пиксела тя дава 4x FULL HD резолюция и безпрецедентно качество на картината. Новата версия на технологията Resolution+ трансформира съдържание на телевизионни програми в SD, HD, DVD или Blu-ray формат в 4x HD резолюция и ги изобразява с впечатляващо богатство на детайлите.

„Вече над 135 години Toshiba символизира качество и иновация. Наш дълг е да продължим тази традиция, като това ни кара непрекъснато да разработваме най-добрите продукти. 55ZL2 е такъв продукт. Изключително горди сме от получената награда от EISA, приемаме я като още по-голямо признание за иновативността на нашия продукт,” заяви Саша Ланге, маркетинг директор за Централна Европа в Toshiba Europe GmbH.

Коментар