Samsung дарява 2012 футболни топки на фондация за деца

Samsung Electronics обяви, че компанията е дарила 2012 футболни топки на деца във Великобритания като част от партньорството си с лондонската благотворителна организация Kids Company, която осигурява ценна практическа, емоционална и образователна подкрепа на деца.

Дарението стана възможно, благодарение на усилията на 2012 амбициозни участници, които използваха футболните си умения, за да отбележат хиляди голове в новото мобилно приложение на Samsung – augmented reality играта “Samsung: Take Part 2012”. Приложението е създадено за Олимпийските и Параолимпийските игри в Лондон през 2012г. То позволява на потребителите да играят разнообразни спортни 3D игри и да имат достъп до новини около Лондон 2012 и виртуални обиколки на ключовите съоръжения по време на Игрите.

Чрез „Samsung: Take Part 2012” играчите са поканени да участват в събитие на име „2012 Goals For Kids”, където трябва да отбележат възможно най-много голове, подобно на състезание за дузпи.

Samsung обеща да дари чисто нови футболни топки на фондацията Kids Company, щом в играта са отбелязани 2012 гола като участието се зачита за валидно, когато играчът е направил хеттрик от дузпи. До края на Параолимпийските игри бяха отбелязани 2012 хеттрика и компанията изпълни своето обещание.

Освен това, Samsung покани атлетите от Параолимпийските игри Джон Полак и Сали Браун от отбора на компанията, както и 4 деца от Kids Company на Samsung Mobile PIN, за да отпразнуват успешната кампания.

Като официален партньор в категория безжични комуникации на Олимпийските и Параолимпийските игри, Samsung подкрепи Лондон 2012 по най-различни начини. Едно от ключовите места в района на Олимпийския стадион е Samsung Mobile PIN, луксозен временен магазин, в който посетителите могат да се запознаят и да закупят мобилните устройства на компанията. През последните 11 дни всеки можеше да участва в “2012 Goals for Kids”, като играе през мобилните устройства, изложени в Samsung Mobile PIN локациите в Олимпийския парк и Уестфийлд.

 „Kids Company наистина оценява дарението на Samsung и нямаме търпение да го използваме като вдъхновяващ подарък за много от децата, любители на футбола. Ще продължим да работим със Samsung, за да запазим партньорските си отношения, “ каза Камилия Батмангелидж, CEO на Kids Company.

 „За нас е чест да подкрепим Kids Company, Олимпийските и Параолимпийските игри – глобални събития, които вдъхновяват хората, независимо от техните възможности“, каза Юнги Лий, Старши вицепрезидент и Head of Global Marketing в Samsung Mobile. „Отдадени сме на създаването на интелигентни мобилни устройства, които лесно могат да се адаптират и да отговорят на нуждите на всички потребители и гледаме на тези световни събития като на идеална платформа, през която да споделим своите продукти с цялото общество.”

Коментар