IBM обяви нов набор от услуги, насочени към маркетинг директори и директори „Информационни технологии”. Дигиталната агенция IBM Interactive ще има основна роля в насочване и упътване на компаниите по пътя към тяхната дигитална трансформация, посочиха от IBM. Новите услуги ще подпомогнат дейностите за ангажиране вниманието на потребителите, които избират все по-внимателно и са все по-активни в онлайн пространството.
Повечето маркетинг мениджъри признават, че е настъпила промяна в ангажираността на потребителите, но се чувстват неподготвени да се справят с проблема, сочи глобално проучване на IBM. Докато 82% от маркетинг директорите демонстрират готовност да засилят употребата на социалните медии като ключов фактор за успешна съвместна работа и иновация през следващите 3 до 5 години, то само 26% от тях в момента проследяват блоговете, 42% следят отзивите на трети страни и 48% проверяват потребителските коментари в опит да оформят маркетинг стратегиите си.
Новите интегрирани услуги на IBM са проектирани да помогнат на лидерите в бизнеса да изградят и разширят дигиталното си маркетинг присъствие. Компанията ще ги насочи в експлоатиране на технологиите като инструмент в развитието на значима, персонализирана връзка с потребителя чрез мобилни, социални и онлайн платформи.
IBM ще приложи аналитични техники с цел да стимулира ангажираността на клиентите и да оптимизира маркетинг дейностите на компаниите. Търговски компании, банки, застрахователни и телекомуникационни компании търсят правилния подход при предлагане на продуктите си в най-подходящия момент. Анализите в реално време улесняват тази задача, тъй като дават важна информация и насоки за потребителските предпочитания и желания. Комбинирайки правилата на бизнеса, базирани на успешни предложения, и действия, насочени към различни потребители в сходни ситуации, процесите на бизнес анализ могат да препоръчат индивидуални стратегии за привличане вниманието на даден потребител.
С новата услуга на IBM маркетинг и изпълнителните директори ще могат да осъществяват по-персонализирана комуникация с потребителите, в резултат на което ще повишат лоялността им към марката. IBM ще помогне на фирмите да използват технологиите като инструмент за изграждане на по-смислени, персонализирани комуникационни процеси с потребителите чрез мобилни телефони, социални мрежи и онлайн среда.