Samsung отдаде успеха на Apple на маркетинга

Консултантите в магазините на Apple и виртуалните помощници в онлайн каталога App Store са гениални, а не самият продукт, е заигравката на Samsung със своя конкурент в нова реклама със слоган “It doesn”t take a genius”.

Компанията сравнява техническите параметри на смартфоните Galaxy S3 и iPhone 5, като предимството разбираемо е в полза на нейния продукт, а успехът на Apple се приписва на силните й маркетингови ходове.

Според Digital Trends обаче, Samsung пропуска да спомене в рекламата популярни функции на епълския смартфон като FaceTime, iCloud и интеграцията с iTunes. Освен това платформата Android 4.0, на която работи Galaxy S3, е вече на една година, докато iPhone 5 идва с чисто новата iOS 6.0, допълва изданието.

В интернет пък се появиха пародии на рекламата на Samsung, направени явно от фенове на Apple. Една от тях е озаглавена: “Не се примирявайте с евтина пластмаса”.

Противоборството между Samsung и Apple е в центъра на вниманието през настоящата година. Двете компании се конкурират на върха на доходоносния пазар за смартнфони, като същевременно водят изтощителна патентна война.

През август Apple постигна голям успех срещу своя конкурент. Съдът в Калифорния постанови, че Samsung е копирала дизайна на iPhone и глоби компанията с над 1 милиард долара. Над корейския производител освен това надвисна угрозата от забрана за продажби в САЩ на ключови устройства.

Коментар