Услуги на IBM осигуряват лоялни клиенти на бизнеса

 
 
IBM обяви облачен софтуер и услуги, които ще помогнат на мениджърите по маркетинг, „Покупки и доставки” и други ключови дейности да постигнат по-бързо желаните бизнес резултати. С новите предложения компаниите ще могат да съгласуват своите бизнес инициативи с предпочитанията на индивидуалния потребител, съобщи IBM.

Облачно базираните софтуер и услуги разширяват инициативата Smarter Commerce, като целта е бизнесът да си осигури лоялни клиенти в дългосрочен план. Новите предложения включват:

IBM Маркетинг център – това е IBМ SmartCloud решение, което интегрира дигиталните анализи с маркетинг възможности в реално време. По този начин маркетинг директорите ще предвиждат и посрещат по-успешно нуждите на потребителите, като анализират техните модели на пазаруване и съответно им предоставят персонализирани предложения.

SmarterCommerce Managed предложения, които помагат на клиентите по-бързо и ефективно да управляват дейностите, свързани с електронната търговия.  

Ново предложение за управление на стратегическото снабдяване (Strategic Supply Management), достъпно в търговските обекти и под формата на облачно решение, което ускорява и подобрява управлението на доставките, риска и цялостното изпълнение.

Според проучване на IBM, 48% от маркетолозите вярват, че подобрената инфраструктурна на технологията ще им позволи да посрещат по-успешно нуждите на потребителите, които все по-често си взаимодействат с марката посредством множество канали. Новите приложения на IBM осигуряват автоматизирано маркетинг проследяване, дигитални анализи и анализи на кампаниите, които измерват ефективността на вложените усилия, с възможност да бъдат регулирани в реално време.

Маркетинг центърът комбинира предлагане на дигитални анализи и маркетинг решения в реално време чрез едно единствено интегрирано предложение, което може лесно да бъде въведено в експлоатация. Маркетинг мениджърите ще могат бързо да превърнат данните, предоставени от потребители, в персонализирани предложения по имейл или уебсайт (включително в мобилната мрежа).

Например, маркетинг директор на банка ще може да анализира две кампании едновременно и да измери ефективността на двете поотделно за различните потребителски групи и сегменти. С тази информация маркетинговият отдел ще определи в реално време коя от двете кампании е била по-успешна по отношение посрещане нуждите на клиента.
 

Коментар