Посетители на The Mall ще подарят приказка на деца от SOS Детски селища

Най-големият търговски център у нас THE MALL стартира на 13 ноември 2012 г. дарителска кампания „Приказна Коледа в пълен с обич дом“, с която ще насърчи посетителите си да подарят на децата от SOS Детски селища България незабравима Коледа. До края на седмицата на централно място в мола ще бъде поставен щанд, на който всички желаещи ще могат да допринесат за коледната приказка на децата.

Кулминацията на кампанията ще бъде запалването на коледната украса на THE MALL и осветяването на най-високата елха в България. Коледното дърво ще светне на 16 ноември 2012 г. от 19 часа в сградата на търговския център. За празничното настроение ще се погрижи детски хор, който ще изпълнява любими коледни песни в джаз аранжимент. Запалването на украсата ще се случи на фона на нежната музика на известна българска изпълнителка. В края на инициативата THE MALL ще връчи събраната сума на представители на SOS Детски селища и ще зарадва децата от селищата с подаръци.

„Целта на сътрудничеството ни с SOS Детски селища България е не просто да дарим средства, а да привлечем общественото внимание върху дадена кауза и да ангажираме повече хора с нея”, каза Николас Йованидис, изпълнителен директор на THE MALL. „По тази причина съвместните ни инициативи са били и ще продължат да бъдат под формата на кампании, които дават възможност на повече хора да се включат”.

Партньорството между THE MALL и SOS Детски селища България стартира по-рано тази година с дарителската кампания „SOS. Време е да се замислим. Време е да действаме”. В рамките на инициативата 20 от най-известните български спортисти, хора на изкуството и политици предоставиха свои вещи, свързани с важни моменти от професионалната им кариера и личен живот. Астор даде магическото си наметало с 40-годишна история на сцената, премиерът Бойко Борисов – футболния си екип от ФК „Банкя”, кметът на София Йорданка Фандъкова – любимата си чаша за кафе, Валя Балканска – част от родопска народна носия, Ивет Лалова – първите професионални шпайкове, изработени в САЩ специално за нея.

Акцията събра за децата от SOS Детски селища над 20 хиляди лв., които бяха използвани за създаването на още по-добри условия в детските селища, ремонт и оборудване.

Коментар