SAP издига CRM системите на ново ниво

Немската софтуерна компания SAP AG обяви ново решение за платформа SAP HANA, което излиза извън рамките на традиционните CRM системи. Потребителите на SAP 360 Customer получават възможност за изчисления в оперативната памет, облачни технологии, мобилни системи от корпоративен клас и средства за съвместна работа.

С новото решение компаниите ще повишат ефективността на маркетинга, продажбите и обслужването. Голямото предимство е, че цялата необходима информация за клиентите се събира и анализира в реално време, а данните са достъпни отвсякъде и по всяко време.

Внедрявайки SAP 360 Customer, организациите ще могат да анализират потребностите и предпочитанията на клиентите, както и да прогнозират потребителското поведение. Комплексният анализ се извършва в режим на реално време на базата на точни данни, постъпващи от отделите за обслужване на клиенти и помощните подразделения, както и на базата на общодостъпна информация от социалните мрежи.

Ключов компонент на SAP 360 Customer е приложението SAP CRM, работещо на платформа SAP HANA. В пакета влизат облачни решения, като например SAP Customer OnDemand, платформа за социални мрежи SAP Jam и няколко мобилни приложения.

SAP планира да предложи също CRM на база SAP HANA във вид на решение за бързо внедряване за нови и съществуващи потребители на CRM. С помощта на SAP Rapid Deployment клиентите ще внедряват CRM за по-малко от 12 седмици. Пакетът включва предварително конфигуриран софтуер и услуги по внедряване, съдържание и всички необходими компоненти на фиксирани цени.

Коментар