Близо 124,000 уникални посетители е привлякъл musicidol.btv.bg

Близо 124,000 уникални посетители е регистрирал musicidol.btv.bg, официалния сайт на Music Idol за първите си десет дни онлайн. По данни на Google Analytics oбщият брой посещения за периода 26-ти февруари – 8-ми март е 205,004, като потребителите са отворили и разгледали 2,682,591 страници.
Според същия източник, снимковият материал е най-гледаният тип съдържание в сайта в първите дни на неговата обогатена версия. Сумарно галериите на рубриките “Кастинги”, “Жури” и “Водещи” съставляват над 35% от посетените страници. За видеогалериите съответният дял е 18,58. Страницата “Кастинги” бележи най-голям успех, като привлича 22% от всички посещения. На второ място по популярност е хоум страницата на “Жури” , където най-посещаваният член на журито е Глория.
Любопитни са данните за двата най-активни дни до момента: 27-ми февруари – деня след старта на шоуто и начало на излъчване на истинските кастинги, когато сайтът е посетен близо 26, 500 пъти и 8-ми март – деня на първото излъчване на театрален кастинг, довел до близо 32,900 посещения.
За интереса към този реалити формат в интернет пространството свидетелства големият процент на нови посетители – 53, 58% след старта на обновената му версия на 26-ти февруари. Според статистиките на Google Analytics за посещаемост по градове, над 43 % от посетителите на сайта са от гр. София, 10,5% – от гр. Варна, 9,6 % – от гр. Пловдив, следвани от градовете Бургас и Русе. Петте града на кастингите са следвани от посещения от градовете Стара Загора, Хасково и Добрич. Демографията на посещения показва любопитен превес на женския интерес, изразен в 72 % от посещенията.
Новата версия на сайта на адрес musicidol.btv.bg стартира след края на първия епизод на Music Idol в ефира на bTV на 26-ти февруари. В продължение на месец феновете на Music Idol ще могат да се следят и във виртуалното пространство емоциите от регионалните кастинги в петте града, прослушването на 150-те участници и избирането на 40-те, които ще се борят за вота на зрителите.
С богато мултимедийно съдържание musicidol.btv.bg пресъздава онлайн всички емоции, сълзи и тръпки на бъдещите звезди, а още по-пълна и богата версия на сайта ще стартира заедно с началото на борбата между 12-те финалисти на 26-ти март.
musicidol.btv.bg се разработва съвместно от bTV и Нет Инфо.БГ.

Коментар