Конференция „Устойчиви търговски марки”: BASF прави устойчивостта реална

Лудвигсхафен, Германия – 27 ноември 2012 г. – „Ние създаваме химия за устойчиво бъдеще” е мотото на BASF. Как водещата в света химическа компания стига до устойчиви решения, ще стане ясно на първата в Европа конференция „Устойчиви търговски марки” в Mermaid Conference Center, Лондон, на 27–28 ноември 2012 г. BASF е основен спонсор на събитието, чийто домакин е базираната в САЩ медийна компания Sustainable Life Media. Присъстващите 400 бранд стратези, идейни лидери и иновативни дизайнери представят световни марки, както и стартиращи компании, неправителствени организации и доставчици на решения.

Акцент в програмата е семинарът „ Създаване на стойност на търговска марка с прилагането на устойчиви решения през целия жизнен цикъл”, модериран от д-р Дирк Фоесте, вицепрезидент на BASF за устойчива стратегия. Семинарът демонстрира как участници във веригата на стойността постигат обща цел да отговорят на пазарните очаквания и да създадат допълнителна стойност на марките чрез прилагането на устойчиви решения. Лекторите са:

• Кармел Маккуейд, мениджър по климатичните промени, Marks and Spencer

• Д-р Кристоф Гюнтер, ръководител на инициативата за устойчивост SET, Европа, BASF

• Видар Гундерсен, мениджър по устойчивост, BioMar

„Нашите иновативни средства и разнообразие от специфични пазарни подходи към устойчивост подпомагат индустриите в по-устойчивото производство на техните стоки и значителното повишаване на стойността на търговската им марка – обяснява д-р Дирк Фоесте, който отговаря за устойчивата стратегия на BASF. – Добър пример е SET, инициативата за устойчивост на компанията, насочена към храненето и здравето. Този подход, фокусиран върху потребителя, идентифицира свързани с устойчивостта въпроси, оптимизира устойчивостта на производствените процеси чрез по-добро оценяване на жизнения цикъл и насърчава прозрачността на всички участници в цялата верига на стойността”. Видар Гундерсен разяснява как SET е помогнала на BioMar да създаде по-устойчиви продукти от сьомга и как компанията използва специфично средство за симулация, за да идентифицира най-екологично ефективните рецепти за храна на рибите.

В иновативната лаборатория на BASF, озаглавена „Научете от опит: Как да направим устойчивостта реална”, примери от практиката помагат на участници в конференцията да експериментират и да видят сами как BASF оптимизира устойчивостта на продуктите съвместно със своите потребители. Демонстрационните примери преминават от създаване на по-устойчиви продукти от сьомга и свинско месо, през   чиста бирена филтрация и стабилизация и достигат до решения за биоразградими опаковки, както и съставки за индивидуална грижа и решения, които отговарят на потребностите и очакванията на загрижени за околната среда клиенти. 

Коментар