LG Electronics (LG) стартира нова онлайн платформа LG.com 3.0. Интернет сайтът е разработен с изцяло нова концепция, която поставя в центъра удобството на употреба, богатата информация и взаимната свързаност на ресурсите. Българската версия беше пусната на 22 ноември и може да бъде разгледана на www.lge.bg.
Новият уебсайт на LG цели да даде на потребителите повече свързана информация за това как да използват своите LG продукти, като търсенето на даден модел препраща към богата библиотека от ревюта, снимки, видео упътвания и самоучители. Сайтът стъпва на различни шаблони с информация, които дават на потребителите достъп до пълните данни за моделите на компанията. Навигацията е интуитивна и е разработена за максимално ефективна употреба.
Нов начин на представяне
Продуктите на компанията вече могат да бъдат разглеждани в детайли от всички страни. Това се дължи на функцията, която позволява моделите да бъдат завъртяни на 360 градуса и да бъдат уголемявани, за да се видят отблизо специфични особености. Ревютата са допълнени с богата колекция видео клипове, недостъпни в предишната версия на уебсайта.
По-богато съдържание
Сайтът е обогатен и с нова секция „Иновации” – посветена на философията на компанията, нейните нови технологии и история на успеха. Целта й е да покаже с какво LG се отличава от конкурентните компании. В секцията е обособена и категория „Световни рекорди”, в която може да бъде намерена информация за емблематични продукти, спечелили множество отличия. Подобрена е и функцията за търсене в глобалния сайт на компанията, което дава на потребителите достъп до по-голяма база от ресурси и гарантира по-бързото намиране на нужната информация.
Мобилна версия
Новата платформа е достъпна във вариант за мобилни устройства. Сайтът е оптимизиран за употреба на смартфони и таблети с различни операционни системи, заради използването на web standard технология.
Локализация
LG.com 3.0 разполага с локализирани версии, което й позволява по-голяма гъвкавост на регионално ниво и по-добра поддръжка. Разработени са специални модули за публикуване на промоции за конкретни пазари и е подобрена функцията за намиране на най-близкия магазин с продукти на LG.
Поддръжка
Една от най-забележителните промени е в областта на подобрената онлайн потребителска поддръжка. Секцията цели по-добро удовлетворяване на потребителските нужди посредством бързо предоставяне на детайлна информация.
По-добра навигация
Част от добрата навигация е структурирането на информацията според потребителския интерес. Най-често използваното съдържание е поставено на удобно място и е достъпно чрез различни кратки пътища. Обогатена е секцията със съвети за употреба на продуктите.
Проектът LG.com 3.0 беше пуснат пилотно в САЩ в началото на годината. Останалите корпоративни уебсайтове на компанията – повече от 70 на брой в световен мащаб – също ще преминат към новата платформа до края на годината.