Уникални гаранционни условия и сервизно обслужване предлага Prestigio

Производителят на IT продукти с лайфстайл дизайн Prestigio вече предлага уникални за българския пазар гаранционни условия за продуктите: Смартфон, Таблет, Е-книга, GPS и DVR устройства.

От 1 декември бранд N1 на пазара на GPS навигации в Източна Европа – Prestigio, въведе гаранционно обслужване от типа Collect&Return за България.

Схемата е разработена за максимално улеснение и удовлетворение на крайния потребител. „Ако установите щета на устройството, която се покрива от гаранционните условия, звъннете на един от двата посочени в гаранцията телефони: 02 9631284 или 02 9889170. Докато почивате, куриер ще вземе устройството от адреса ви. Ще го  отремонтираме само за 48 часа (в работни дни) след като го получим в нашия сервиз. И ще ви бъде доставено отново на адрес, готово за работа”, обещава компанията.

Гаранционното обслужване е валидно за таблети, GPS навигации, DVR устройства, електронни четци и разбира се, за най-новите членове от голямото Prestigio семейство – DUO смартфоните.

Към идеалното съотношение цена-качество, с което се слави Prestigio, вече можем да добавим и първокласно сервизно обслужване.

Коментар