„Дисни“ ще печели и от сайт за майките


Компанията „Уолт Дисни“ пусна нов уеб сайт, предназначен за майките, които все по-често се обръщат към Интернет по всякакви въпроси: от никнещи зъби до финансиране на колежи. Сайтът ще се нарича Disney Family и ще предлага както търсене в Интернет, така и статии по основни теми като образование, хранене и евентуално една „Родителска енциклопедия" (ParentPedia). Тя ще компилира информация по 1000 теми, с възможност за да бъде разширявана от потребителите.

Новият сайт http://www.family.com ще остане на етап бета тест до лятото. „Дисни“ се надява да направи пари от продажба на реклами и от спонсорирано търсене (текстовите реклами, които се появяват до резултатите от търсенето). Това е вторият голям уеб проект на компанията след пускането на преработения вариант на основния сайт Disney.com, който от януари включва повече видео, игри и интерактивни функции.
Родителите се превърнаха в една по-голяма част от онлайн аудиторията на „Дисни“. На тях се падат близо половината от 25-те милиона посещения месечно на сайта Disney.com. Болшинството от тях са майки. Поради това компанията е сформирала консултативен борд, в който са включени майки със собствени онлайн уеб дневници, някои от които ще бъдат разглеждани на новия сайт.
На сайта ще се наблюдава стриктно за нецензурен език, расистки забележки и други коментари, които противоречат на доброто възпитание. Потребители, регистрирани като гости, ще могат да зареждат собствени профили и да правят връзки с други потребители. Това обаче не означава, че сайтът ще служи като място за запознанства.

Коментар