Glysantin и Neopor са обявени за „Търговски марки на века”

Glysantin, най-продаваната в Европа охладителна течност за двигатели, и Neopor® – подобрена версия на традиционния изолационен материал стиропор, наскоро бяха включени в каталога за търговски марки Marken des Jahrhunderts („Търговски марки на века”), публикуван от издателство Deutsche Standards Editionen.

Каталогът се издава веднъж на три години и представя всички водещи немски марки. Решението кои марки да бъдат включени се взема от експертен съвет, оглавяван от издателя д-р Флориан Лангеншайд.

Каталогът се състои от 580 страници и тазгодишното десето юбилейно издание е озаглавено „Търговски марки на века – Маяци в морето от брандове”. Той включва около 300 немски марки и се разпространява по цял свят от Министерството на външните работи на Германия чрез неговите дипломатични мисии и Гьоте институт. Каталогът „илюстрира силата на немската икономика”, заяви Олаф Салие, управляващ директор на издателство Deutsche Standards Editionen.

Glysantin получава и наградата „Търговска марка по немски стандарт”

Освен че е включена в каталога, Glysantin е удостоена и с наградата „Търговска марка по немски стандарт” на гала вечер в Берлин. Наградата се връчва на определени Търговски марки на века, които, според мнението на съвета, предлага уникално предложение за продажба в своята категория.

В момента около 250 търговки марки попадат в тази категория. „Много сме горди, че получихме тази награда и сме включени в каталога за търговски марки – каза Мике Фрехе, бранд мениджър на Glysantin за BASF. – За нас тази награда ясно демонстрира, че си струваха големите усилия, които вложихме в репозиционирането на марката Glysantin през последните няколко години. Целият екип свърши отлична работа и изключително много заслужава тази награда.”

Репозиционирането на марката Glysantin през 2007 г. завърши успешно. От тогава продажбите и оборотът непрекъснато се увеличават и бизнесът е значително по-доходоносен. През последните няколко години марката Glysantin се радва на нарастващ интерес на международните пазари и сега е достъпна в Азия, Южна Америка и повечето страни в Европа чрез договори за лицензия и кобрандиране или чрез директен маркетинг.

Коментар