Пощенска банка представя добри практики на кръгла маса „Ролята на иновациите в съвременния бизнес”

Пощенска банка представи своите добри иновативни практики в сферата на ИТ технологиите на кръгла маса на тема „Ролята на иновациите в съвременния бизнес”. Събитието се организира от ICT Media и Клуба на мениджърите на информационни технологии в България и събра международни и български представители, ангажирани с управлението на бизнеса и информационните технологии, които дискутираха възможностите за създаване на иновации и ползите от тях. Специален гост беше д-р Ашли Джордж, ръководител на Центъра за иновации и консумеризация в GlaxoSmithKline.

Харис Мигдалис, главен информационен директор в Пощенска банка, който бе сред основните лектори на събитието, представи последните ИТ решения, внедрени в банката, и ползите, които те са донесли за подобряване на обслужването на клиентите, както и като цяло за улесняване и модернизиране на работния процес на служителите.

Още през 2011 г. банката стартира внедряването на нов интерфейс за следващо поколение банкиране, чрез който гарантира на клиентите централизирани услуги, изцяло ново преживяване и максимално удобство. Внедряването е извършено успешно и през 2012 г. новият интерфейс е пуснат в действие – част от уникалните му характеристики са електронни четци за карти, екрани, които оперират чрез докосване (тъч скрийн), дигитални химикалки, функции „drag&drop“ и др.

Сред успешните иновативни практики на банката са и специална апликация за мобилни телефони за картодържатели на American Express®, виртуална карта в сътрудничество с Mastercard за интернет транзакции, а през лятото на 2012 г. Пощенска банка представи и изцяло обновена платформа за електронно банкиране. Само три месеца след старта на e-Postbank финансовата институция отчете отлични резултати – над 60% от потребителите с регистрация за онлайн банкиране са предпочели новата платформа и използват нея. Като цяло банката регистрира и 59% увеличение на клиентите, които използват онлайн платформата за извършване на транзакции.

„Въпреки по-ограничените бюджети в настоящата икономическа и финансова среда винаги се стремим да сме иновативни, постоянно внедряваме нови технологии и надграждаме старите. Правим всичко това, за да отговорим на динамичните потребности на клиентите и да сме все по-близо до тях“, сподели г-н Мигдалис.

Сред останалите участници в кръглата маса бяха представители на KPMG България, Мтел, Gartner, "Дискордиа" АД и др.

Коментар