Все повече потребители си купуват телевизори с интернет възможности, но същевременно почти не ползват своите устройства за друго освен за традиционно гледане, сочи проучване на анализаторската компания NPD.
Докато използването на потокови видеоуслуги е високо, то останалите възможности като картография, социални мрежи, игри, покупки, видеоконференции, четене на книги, публикуване на изображения и видео остават неоползотворени.
Данните на NPD сочат, че потоковите видеоуслуги се ползват на около 60% от свързаните към интернет телевизори. В същото време 15% от притежателите на подобни телевизори пускат на тях потокови музикални услуги. Само 10% от потребителите сърфират в уеб през своите телевизори.
Производителите все още не са успели да направят от телевизорите нещо повече от устройство за гледане на видео, заключава анализът. NPD препоръчва на компаниите да намалят броя на вгражданите в телевизорите нови функции и да опростят потребителския интерфейс.