Откакто Microsoft обяви, че работи върху таблета Surface RT с операционна система Windows 8, Acer постоянно критикува софтуерния гигант за усилията му в хардуерния бранш. Това е обяснимо, тъй като Acer е дългогодишен партньор на Microsoft, но двете компании вече стават съперници в един и същи пазарен сегмент.
Този път критиката идва от президента на тайванския производител Джим Уонг. Той твърди, че подходът на Microsoft за насочване на потребителите към Surface е абсолютно объркващ, пише All Things Digital.
Според Уонг, Surface е фокусиран върху клавиатурата, при което потребителят остава объркан относно тъч технологията. Продажбите на таблета до този момент са разочароващи, заяви още шефът на Acer на провежданото в момента изложение за потребителска електроника CЕS 2013 в Лас Вегас.
Той обаче остава оптимист, като смята, че при една по-тясна интеграция с Microsoft и активна работа с клиентите ще се установят предимствата и пропуските на продукта.
В допълнение, главният маркетингов директор на Acer Майкъл Бъркин подкрепи позицията на Джим Уонг, като заяви, че Microsoft е сгрешила в стратегията си за популяризиране на Windows 8 и Surface. Според него, посланията към потребителите са твърде много по едно и също време – Windows 8, Surface, RT.
Много яко…