Helly Hansen мина на облачния Office 365

Скандинавският доставчик на скиорски и други спортни екипи Helly Hansen обяви избора си на Microsoft Office 365 като средство за комуникация и социална платформа в рамките на компанията.

Норвежката марка, която в момента има 350 служителя на пълен работен ден на пет различни континента, очаква Office 365 да намали разходите.
 
Компанията очаква също облачното решение да подобри комуникацията и сътрудничеството между служителите.

В своя блог представители на Helly Hansen заявяват, че веднага щом всички служители получат достъп до Office 365, те ще могат да се насладят на бърза и позната имейл комуникация, с възможност за съхранение на файлове с по-голяма големина и възможност за споделяне на информация чрез SharePoint Online.

Освен това компанията ползва Lync Online, който й позволява незабавна IM комуникация и видео конференции. С помощта на тази технология магазините лесно обменят информация помежду си, вкл. с главния офис в Осло.

Според проучване на Helly Hansen, функциите за комуникация на Lync Online вече са успели да допринесат за намаляване на пътните разходи с до 15%.

Коментар