Xerox е лидер в Управлението на световни центрове за обслужване на клиенти

Докладът на Gartner за Аутсорсинг на бизнес процеси за управление на световни центрове за обслужване на клиенти  позиционира Xerox (NYSE: XRX) в лидерския квадрант.

Магическият квадрант е патентован изследователски инструмент, разработен от Gartner, който предлага моментна картина на пазара по отношение на зрялост и участници, като оценява конкурентоспособността на компаниите според тяхната визия и възможности за реализация на проекти.

"Живеем в свят, в който контактът е от голямо значение и клиентите очакват, и дори търсят, директен контакт с компаниите“, каза  Кони Харвей, главен оперативен директор в Xerox Commercial Services.

„Позиционирането ни като лидер в Магическия квадрант, е признание, че Xerox поставя нови стандарти в индустрията за грижата за клиента, чрез иновации, разрастване в световен мащаб и по-дълбоко – основано на данни, разбиране на нуждите на клиента."

С помощта на 54 000 агенти по управление на клиенти, Xerox ежедневно обработва повече от 1,6 милиона взаимодействия на 30 езика в 175 световни центрове за обслужване на клиенти. Xerox съдейства при обслужването на клиенти на редица индустрии, в това число-технологии, комуникации, банкови и финансови услуги, туризъм, търговия, образование, администрация, фармацевтика и здравеопазване.

Коментар