Докладът на Gartner за Аутсорсинг на бизнес процеси за управление на световни центрове за обслужване на клиенти позиционира Xerox (NYSE: XRX) в лидерския квадрант.
"Живеем в свят, в който контактът е от голямо значение и клиентите очакват, и дори търсят, директен контакт с компаниите“, каза Кони Харвей, главен оперативен директор в Xerox Commercial Services.
„Позиционирането ни като лидер в Магическия квадрант, е признание, че Xerox поставя нови стандарти в индустрията за грижата за клиента, чрез иновации, разрастване в световен мащаб и по-дълбоко – основано на данни, разбиране на нуждите на клиента."
С помощта на 54 000 агенти по управление на клиенти, Xerox ежедневно обработва повече от 1,6 милиона взаимодействия на 30 езика в 175 световни центрове за обслужване на клиенти. Xerox съдейства при обслужването на клиенти на редица индустрии, в това число-технологии, комуникации, банкови и финансови услуги, туризъм, търговия, образование, администрация, фармацевтика и здравеопазване.