Предимства на клиентите на SAP

Често хората говорят за отношение към потребителите в контекста на продукти и услуги за крайни клиенти, като мобилни устройства, мода, аксесоари, персонализирани предложения или бързи доставки. В  бизнес средата, да си близо до клиента е нещо съвсем различно, особено за компании като SAP. Иновативният софтуер е само върха на айсберга. Това, което е по-значимо за клиентите е да имат достъп до широка мрежа от бизнес професионалисти, които са готови да споделят опит помежду си.

SAP разработи редица програми, които имат за цел да подпомогнат клиентите да вървят напред чрез колективно знание и обмяна на опит. Резултат от такава програма е групата на SAP потребителите в Америка – ASUG, стройна организация, която си има дори изпълнителен директор – Бриджит Чеймбърс. Ето какво споделя тя:

“Общността от клиенти помага на хората, чрез споделяне на опит, да си спестяват грешки, които струват скъпо, да въвеждат бързо и лесно SAP и да ползват максимално ефективно своята инвестиция.

Ние сме истинска мрежа от потребители. Обменяме информация, дефинираме приоритети си и ги споделяме със SAP своевременно. По този начин самите ние сме ангажирани в процеса на подобряване и развитие на продуктите, заедно със SAP.”

ASUG има над 130 000 членове, представители на 3 500 компании в 17 икономически бранша. Доколкото знам, в световен мащаб няма друга такава потребителска мрежа. Да се сложи цена на подобна колективна мъдрост е невъзможно.

ASUG е само един от начините, чрез които SAP поставя клиента на първо място. Пускането на пазара на SAP Business Suite върху SAP HANA е още едно доказателство, че SAP се стреми да предоставя очаквани от бизнеса иновации. Както всички SAP решения, това също идва в резултат на иновативен съвместен проект с потребителите. Борд от съветници, съставен от клиенти, изигра важна роля в разработването и пакетирането на Business Suite върху SAP HANA. Причината за това е, че бизнес ползата е от първостепенна важност за всяко едно начинание в SAP.

“Клиентът е на първо място” не е слоугън на SAP. Това всъщност е един факт от реалността в компанията. Още един инструмент за подпомагане работата на клиентите е академията SAP Value Academy. Различните образователни сесии предоставят на SAP потребителите необходимите инструменти за дефиниране, измерване и постигане на висока ефективност на SAP софтуера, който ползват и така да са конкурентоспособни и сред лидерите в индустриите си.

Съществуват и форуми като общността SAP (SAP Community Network – SCN), които пък предлагат динамично, отворено пространство за хората, които искат да зададат въпроси, да споделят идеи, да тестват теории.

Иновацията не е край на един процес, а постоянно пътешествие, споделяне и развитие. Можете да получите всичко това, а и много повече ако сте клиент на SAP. 

Коментар