Сирма навлиза на пазара за фирмени VoIP и CRM решения

Сирма Груп ще използва натрупаното си ноу-хау в областта на телеком индустрията и софтуерните проекти, за да предложи на корпоративните клиенти у нас решения на базата на отворен код, които в момента липсват. Освен това компанията ще надгражда клиентската ИТ екосистема с допълнително разработени модули и решения, отговарящи на специфичните бизнес изисквания.
Според новия мениджър на екипа за “Бизнес развитие” Антон Гавраилов, съществуват редица предимствата за фирмите при миграция към вътрешнофирмен VoIP. Той посочва три от тях: снижаване на разходите за телекомуникации – разговорите между офисите стават на практика безплатни и се оптимизират разходите към фиксираните и мобилните оператори; ниски капиталови разходи – инвестициите за IP централа са по-ниски; гъвкавост –добавянето, преместването или премахването на нови офиси или потребители е лесно и не изисква нови инвестиции.
За потребителите на системите това означава няколко неща. На първо място е удобството от директен персонален номер за всеки потребител и безплатен достъп до широк набор от услуги. Мобилността е друго предимство, което дава възможност за ползване на услугата от всяка точка с осигурена постоянна Интернет връзка. Не на последно място е гъвкавостта, тъй като достъпът се осъществява с безплатни софтуерни клиенти.
Готовите решения на Сирма са създадени на база на реални ситуационни “снимки”, като например отдалечеността на работно място и работа от дома, както и възможността за достъп до виртуални директории, което увеличава продуктивността на служителите. Поддръжката на самообслужване през Интернет портал пък ще дава възможност за самостоятелна промяна на лични данни и настройки.
Работодателите ще получат достъп до детайлна информация за разходите за комуникации извън мрежата, кредитни лимити на и извън работното място и др., пояснява Антон Гаврилов.Всички тези предимства дават широка гама от възможни конфигурации за управление на кампании за нуждите на административните структури.
Сирма ще добавя стойност за клиентите, като интегрира телеком решенията със CRM (Customer Relationship Management) системите и съществуващите платформи във фирмата.
Дъщерната фирма на Сирма Груп – Eyebill – е на пазара на VoIP решения от 5 години и създава продуктите си вследствие на реални случаи от практиката.

Коментар