LG подкрепи образователна инициатива на Националната търговско-банкова гимназия

LG-ntbg-top

Състезанието “Ние знаем повече” се проведе на 21 февруари между учениците от VIII и IX клас като част от кампанията за отбелязване на 100-годишния юбилей на НТБГ

София, 27 февруари 2013 г – В унисон с политиката си да подкрепя млади таланти, LG Electronics (LG) България награди трима ученици от Националната търговско-банкова гимназия за постижения в училищно състезание по общообразователни и специализирани предмети – „Ние знаем повече” (http://www.ntbg.bg/en). Младите предприемачи – Георги Янков Георгиев, Антонио Иванов Георгиев и Мелания Костадинова Славкова, спечелиха категорията, посветена на икономическа тематика, и получиха мобилни телефони, предоставени от представителството на корейския производител. Наградите бяха връчени лично от управителя на LG за България – г-н Иван Иванов.

„За LG Electronics е чест и гордост да подкрепи подобна инициатива, насочена към развитието на младите таланти в България. Щастлив съм да видя, че тук растат и се обучават млади предприемачи, които са бъдещите бизнес лидери в страната. Като социално-отговорна компания, инвестираща в знание, know-how и развитие на човешките ресурси, LG Electronics планира да подкрепя и занапред инициативите на Националната търговско-банкова гимназия не само с пред-метни награди, но и чрез предаване на опит и умения, които да бъдат от прак-тическа полза за учениците”, каза Иван Иванов, управител на LG Electronics за България, при награждаването на победителите.

Състезанието “Ние знаем повече” се проведе на 21 февруари между учениците от VIII и IX клас като част от кампанията за отбелязване на 100-годишния юбилей на НТБГ. Състезанието беше последвано от XIV училищен панаир по проекта „Интегративно практическо обучение”, в който взеха участие 52 учебни банки, компании и организации, разработени от самите ученици в гимназията. Тяхната дейност се ръководи от Учебната търговска палата и Учебната централна банка.

Участието на LG в състезанието на НТБГ е част от стратегията на компанията да поощрява талантливи български ученици и да подкрепя обществените инициати-ви на български образователни институции.