ING в България с обновена онлайн визия

ING в България обнови визията на интернет страницата си www.ing.bg в съответствие с новите изисквания и насоки за развитие на марката. Значително са подобрени функционалността и навигацията на сайта. Новата интернет страница консолидира съдържанието на съществуващата до момента, като акцентът в новата са продуктите и услугите, които ING в България предлага на корпоративни клиенти в областта на банковото дело и индивидуални клиенти в областта на пенсионното осигуряване и животозастраховането.
ING е на българския пазар от 1994 г., а през 1999 г. бе сред първите финансови институции, които стартираха собствена интернет страница. Оттогава до днес сайтът на ING в България бележи непрекъснато развитие и през годините е бил отличаван с редица награди.
“Корпоративните интернет страници са невероятен инструмент за ПР. Виждам как това работи на практика вече седма поредна година с корпоративния сайт на ING в България.  Интернет страницата представлява директен канал за комуникация между организацията, клиентите и всички останали публики – потенциални клиенти, общественост, медии. Колегите от отдел Финансови пазари актуализират финансовата информация на сайта в реално време. Раздел Новини съдържа подробна информация по години за историята на ING в България”, каза Райна Цветкова, Корпоративни комуникации, ING Банк клон София.
Технологичният процес никога не спира и ние непрекъснато се стремим към нови идеи за усъвършенстване. Навигацията в новия сайт е съобразена с нуждите на клиента, а менюта са много по-удобни за ползване.
Новата интернет страница на ING в България е разработена от ABC Design.

Коментар