HP се цели в пазарите за онлайн и мобилни игри

Hewlett-Packard разкри нова стратегия и показа няколко продукта като част от усилията си да се фокусира повече върху онлайн, мобилните и компютърните игри. Компанията демонстрира и разказа за множество проекти, които се разработват в момента и такива, които вече са на пазара. Те обединяват усилията на лабораториите за изследване на HP и нейната съществуваща технология за видео игри, съобщава siliconvalley.com.
Един от проектите, наречен Panoply, включва голям, извит гладък екран, който увеличава преживяването, помагайки на потребителя да се задълбочи максимално в играта. Друг проект, Pluribus, се базира на „супер прожектор”, направен от множество евтини, обикновени потребителски прожектори, които могат да визуализират футболна игра за мултиплеър с фигури на играчите, близки до реалните размери.
Тъй като видео геймърите първи възприемат игрите и триизмерните графични технологии, компанията може да се обърне към тях, за да събере информация за важните бъдещи тенденции както за компютърния бизнес, така и за другите полета на дейност на HP, като например пазара на мултиплеър и онлайн игри.
От HP казват, че някои от технологиите за дисплеи, разработени от лабораториите на компанията за игри, могат да бъдат полезни при създаването на Halo видео – конферентната система на HP, или за евтини прожекции на филми в кината.
Според проучване на Ziff Davis Media за дигиталните игри в САЩ през 2006 година, HP е водещият доставчик на технологии за индустрията на игрите. Възприемайки новата стратегия, компанията ще се опита да затвърди трайно позициите си на този пазар.

Коментар