Технологиите не помагали особено на образованието

Използването на високите технологии не води до съществено по-високи резултати по математика или литература, според проучване, направено в САЩ. Постигнатите резултати в класните стаи, където са използвани високи технологии, не са особено по-високи от тези в останалите, твърди анализът на NCEE (National Center for Education Evaluation).
Проучването е било проведено в 132 училища, както сред началните класове, така и сред гимназиалните. Учителите, участвали в проекта, са използвали повече от 12 софтуерни продукта, за да предадат възможно най-добре своите уроци.
Почти всички учители са били преминали през обучение за използване на софтуерните продукти. Повечето от тях смятат, че са били достатъчно добре подготвени, за да прилагат по възможно най-оптимален начин предоставените им технологии.
Незначителни технически трудности, като проблеми с влизането в системата от ученици или проблеми със заключвани компютри, са били често срещани. Но по никакъв начин това не е повлияло върху работния процес, тъй като проблемите бързо и лесно са били отстранявани.
Запитани дали биха използвали отново тези продукти, почти всички учители са отговори, че ако имат възможност, ще го направят.

Коментар