Услугата “Проверка на сметката” през интернет за потребителите на електрическа енергия вече функционира в нова версия. Тя е достъпна в цяла Западна България и съдържа много по-пълна информация, касаеща клиента, съобщи “ЧЕЗ Електро България”.
Въвеждайки абонатния си номер, всеки клиент на компанията може да види не само размера на своето задължение, но и своята консумация, кога ще бъде отчетен, както и срока за заплащане на сметката си. Услугата може да ползва всеки, който има достъп до Интернет, чрез сайта www.cezelectro.bg.
Във връзка с въвеждането на новия график на отчитане от 13 април т.г., “ЧЕЗ България” разработи услугата като допълнителен информационен канал. Чрез него потребителите на електрическа енергия ще могат да проверяват конкретния период на тяхното отчитане и да получават цялата информация по електронен път.
След активиране на услугата в нейната нова версия, броят на проверките за обслужваната от ЧЕЗ територия се очаква да надвиши 50 000 дневно. Според вътрешна статистика, водена от ИТ специалистите на “ЧЕЗ България”, досега средно на ден, особено в пиковите моменти, броят на проверките е надминавал 8 000.