Xerox стартира конкурс с награден фонд $40,000

Най-креативните книги, брошури и печатни материали за директен маркетинг търси корпорацията Xerox в шестото издание на наградите Printing Innovation with Xerox Imaging (PIXI). Международният конкурс е създаден с цел да открива и показва най-иновативните и ефективни печатни материали, произведени на дигиталните преси на Xerox.
За първи път тази година Xerox ще проведе един общ конкурс за целия свят, а не както досега отделни за Европа и Северна и Южна Америка. Това ще позволи на всички участници да се състезават наравно за международната титла. Заявки за участие ще се приемат онлайн от 23 април – до полунощ на 22 юни.
Експертното жури е съставено от представители на ключовите сегменти от международната графична индустрия. Те ще оценяват участията по критерии като цялостна визия, ефективност за бизнеса, използване на възможностите на дигиталния печат с Xerox и степента на иновация.
Ще се оценяват също и екипите, участвали в създаването на дигитално отпечатаните материали на пазара – креативни специалисти, печатари и техните клиенти. Тази година състезанието има четири категории.
Информационни и промо материали (Collateral) включва дигитално отпечатани материали, създадени за промоция на продукти или услуги. Чрез използването на разнообразие от довършителни техники, материалите могат да бъдат под формата на брошури, календари, картички, постери, визитни картички и каталози, както и да включват персонализирани и индивидуални послания, изработени по конкретна клиентска заявка.
Категорията Книги и ръководства е за късо-тиражни и образователни издания, материали за обучение, продуктови ръководства,  брошури, презентациии годишни отчети – черно-бели, цветни или комбинирани.
Директна поща включва материали за директен маркетинг, създадени и персонализирани за специфична целева аудитория или индивидуални послания, които попадат в тази категория. Такива са пощенски картички, промоционални материали, пакети от материали за директна поща, етикети и пликове, материали, съдържащи няколко различни видове медии, както персонализирани, така и отпечатани при поискване (print-on-demand) материали.
Четвъртата категория, промоционални материали, свързани с транзакции, съдържа всички видове транзакционни клиентски материали, особено тези, които се използват за стимулиране на лоялността на клиентите. Тук попадат извлечения за кредитни карти с персонализирани продуктови оферти; банкови извлечения, които съдържат допълнителни финансови услуги; извлечения от взаимни фондове, които графично представят инвестиционния микс и ръста на възвръщаемост, ютилити извлечения.
Материалите за участие е задължително да бъдат произведени на дигитална печатна машина на Xerox. Подаването на заявките е безплатно и участия ще се приемат от 50 страни, в.т.ч и България. Формата за онлайн заявка ще бъде налична на шест езика след 23 април.
Победителите в конкурса ще бъдат обявени по време на Graph Expo, водещо търговско принт-изложение, от 9 до 12 септември 2007 г., в Чикаго. Повече от 40 000 щатски долара под формата на туристически ваучъри ще бъдат предоставени като награден фонд, като голямата награда Best of Show” е за $10 000.

Коментар