Независимо дали са демократи или републиканци, конкурентите за Белия Дом използват нови онлайн инструменти тази година в усилията си да привлекат повече поддръжници и да ги убедят да дадат своя вот.
Технологията е нова, но не и в политическото преследване – кандидатите искат да са там, където са избирателите. А днес американците прекарват своето време онлайн, писа msnbc.msn.com.
Според политически консултанти, когато е дошла индустриалната революция, кандидат-президентите бързо са се научили в 5 часа сутринта да бъдат пред вратата на фабриката, защото по това време там се събирали и работниците. А както е добре известно, водиш кампания там, където е общността.
Сега всеки кандидат може да бъде намерен в MySpace – социален сайт, който наброява повече от 64 милиона настоящи членове. Кандидат-президентите ползват различни похвати. В страницата на републиканеца Мит Ромни, например, може да се слуша песента на Елвис Пресли „A little less conversation”. Републиканецът Джон Маккейн пък е посочил „24” като свой любим криминален сериал.