Yahoo сключи сделка с най-големия кабелен оператор в САЩ

  
Comcast и Yahoo сключиха неколкогодишна сделка за видео и дисплейна реклама на сайта на кабелния оператор. Comcast.net има около 15 милиона индивидуални потребители на месец и по около 80 милиона гледани видео материали.

От оператора казват, че рекламните услуги на Yahoo ще бъдат вмъкнати в реконструирания сайт Comcast.net по-късно тази година. Услугите за търсене и другата собственост на Comcast –  Interactive Media – не са част от партньорството. Но според източници, запознати със сделката и цитирани от CNET, услугите за търсене ще бъдат включени в сделката през този месец.

Понастоящем сайтът използва услугата за търсене на Google, а тригодишният договор с лидера при търсачките изтича в края на 2007 година. Comcast, който е най-големият кабелен оператор в САЩ, се стреми да отвори своя уеб сайт за над 24 милиона абонати, за да могат те да планират през него графика си за гледане на телевизия.

Сайтът също така ще позволи на абонатите на услугата за дигитален гласов телефон на Comcast да имат достъп до гласов имейл. От оператора очакват рекламите на сайта Comcast.net да генерират неколкостотин милиона долара за период от три години.

Коментар