Социалните мрежи са най-добрият начин компаниите да разберат как в бъдеще ще се разпространява съдържанието и по какъв начин ще бъде консумирано. Така смятат от Media Solutions Group на мрежовия гигант Cisco Systems.
Мениджърите на компаниите трябва да прекарват повече време във Facebook и MySpace, за да разберат защо социалните мрежи имат такъв успех, писа silicon.com. Социалните общности са решение на някои от най-сериозните проблеми, пред които се изправят Холивуд и другите доставчици на съдържание в днешната Дигитална ера.
Маркетолозите ще използват социалните мрежи, за да достигнат обикновените потребители и корпоративните такива. Технологичната и развлекателната индустрия са принудени да променят начина, по който правят бизнес, което се дължи най-вече на потребителски – ориентираните технологии.
В началото сме на нова ера. Цялата енергия на технологичната индустрия е съсредоточена около потребителските приложения. Това е очевидно, имайки предвид успеха на Google, Skype, Yahoo и YouTube, казаха от Media Solutions Goup.
Идеите и бизнесите вече не се движат по традиционния път: университети – банки – предприятия – доставчици на услуги. Вместо това, сега пътят е университети – потребител – доставчици – предприятия.
Традиционните доставчици на съдържание(като Холивуд) вече започват да осъзнават важността на потребителските искания да споделят своите медии социално и то на устройства по техен избор. Сега потребителите разполагат със силата да правят каквото и когато си поискат.