Български версии на най-новите си продукти Vista и Office 2007 представи софтуерният гигант на специално изграден демонстрационен център пред Народния театър „Иван Вазов”. Събитието премина под мотото „Вече и на български. Разбира се”.
Родните версии на пакета бизнес приложения и операционната система се появяват само три месеца след тяхното официалното представяне в световен мащаб.
„Продължаваме традицията си да локализираме нашите продукти, като за пръв път е преведена цялата операционна система. Представяме и пълен превод на пакета бизнес приложения", заяви Теодор Милев, управляващ директор на Microsoft България.
"Преводът на продуктите на български език е събитие от голямо значение, тъй като се осъществява само три месеца след пускането на продуктите в продажба за крайни потребители в световен мащаб. То е ясно свидетелство за значението и развитието на българския пазар в региона. Преводът на Windows Vista и 2007 Microsoft Office System на български ще направи работата с тях още по-лесна и приятна за българските потребители”, допълни Милев.
С локализиран на български интерфейс се сдобиват и приложението за комуникация Windows Live Messenger и електронната поща Windows Live Hotmail.
В Windows Vista Home Premium и Ultimate е включена функционалността на Media Center, с помощта на който и съответен хардуер се подобрява работата с мултимедия, стана ясно от представянето на Явор Пиперов, продуктов мениджър в Microsoft България.
Премиерата на българските версии на Windows Vista и 2007 Microsoft Office System е кулминацията в най-мащабната до момента кампания по представяне на новите продукти на Microsoft, стартирала през октомври миналата година под мотото “Близо до очите, близо до сърцето”. На 10 и 11 май в хотел “Хилтън” ще се проведе за седми път и годишната техническа конференция“Дни на Майкрософт”.