Xerox представя ефикасна система за управление на документните потоци – SMARTSEND 2.0

23-05-2006 – Xerox България
Xerox представя ефикасна система за управление на документните потоци – SMARTSEND 2.0
Xerox България стартира на нашия пазар ново софтуерно приложение Xerox SMARTsend 2.0, което дава възможност на организации с голям поток от документи да го управляват ефективно по дигитален път. 
"SMARTsend 2.0 е мощна дигитална система за автоматизация на процесите, изключително полезна за управление и контрол на дигиталните документи на компания, при която многократно се увеличава ефективността на работата" – споделя Валтер Желязков, Продуктов мениджър, Xerox България. Системата SMARTsend 2.0 позволява наведнъж да се изпращат сканираните документи директно от едно устройство на определен електронен адрес или списък от адреси, на отдалечен принтер или сървър, на FTP адрес или друго. Документите биват насочвани по предварително зададените настройки на автоматизираната система за управление.
Софтуерното приложение SMARTsend 2.0 е web-базирано и затова не изисква допълнително инсталиране на какъвто и да било софтуер на работните станции на потребителите. SMARTsend 2.0 е съвместим с практически всички монохромни и цветни мултифункционални системи на Xerox, които поддържат функцията Интернет факс. Софтуерът SMARTsend 2.0 позволява пълноценното използване на всички мрежови сканиращи възможности на мултифункционалните системи на Xerox.
SMARTsend 2.0 е представен в две версии – стандартната и професионалната. Професионалната версия – SMARTsend 2.0 Professional – позволява управлението на сканирането с помощта на специален титулен лист – PaperWare Cover Sheet. За да се насочи документа по определен път, достатъчно е да се попълнят на ръка съответните полета на титулния лист и той да се сканира преди изпращания документ. Стандартната конфигурация на SMARTsend 2.0 поддържа до пет мултифункционалните системи на Xerox. Предлагат се и допълнителни лицензии за пет, петнадесет и петдесет устройства. Софтуерното приложение SMARTsend 2.0 поддържа сканирането на документите до най-популярните системи за управление и съхранение на документи – Docushare 2.2, 3.x, 4.0, Domino, Domino.Doc, Microsoft SharePoint 2001 и 2003. SMARTsend 2.0 съдържа и системата за разпознаване на текст OmniPage. 
Допълнителна информация за компанията, нейните продукти и активности може да се намери на сайтовете – www.xerox.ru и www.xerox.com.

Коментар