Забрана на сайтове вдига посещаемостта им

Забрана на социални сайтове вдига посещаемостта им
Младите хора са основна целева група в борбата за аудитория  
27/05/2006
Популярните сайтове MySpace и Bebo се намират в разгара на битката за аудитория помежду си, съобщиха през седмицата от CNN. И двата предлагат блогове и свободно лично пространство за качване на снимки. Основната целева група и при двете компании са младите хора, коментират от Nielsen NetRatings.
MySpace и Bebo са от вида „социални” сайтове, които оперират с информация, предоставяна от потребителите. За такива електронни издания принципно е характерен годишен ръст на потребителите от 12%, казват експертите. Bebo увеличава аудиторията си за една година със 162%, а MySpace с 295%, сочат данните от скорошно проучване.
Подобни сайтове наскоро се забраниха от доста американски учебни заведения, под предлог, че чрез тях се обменя информация, пречеща на учениците и образователния процес. В резултат на това MySpace и Bebo се сдобиха с множество нови потребители, които са се регистрирали след забраните, сочи проучването.
 

рубрика: Uncategorized

Коментар