Ubisoft разширява бизнеса си в сегмента на масовите игри

Ubisoft, един от най-големите издатели на видео игри в света, обяви, че разширява своя бизнес в сегмента “casual games”, т.е. в игрите за масовата аудитория, които се усвояват буквално за минути.
Компанията направи значителни инвестиции и формира вътрешно звено за разработка, което ще се занимава само със създаване на “casual” игри. Сред първите проекти на новосъздадения екип са продуктовата линия “My Coach” и значителното разширяване на вече успешно наложилия се франчайзинг Petz.
Ubisoft има богат опит в издаването и разработването на видео игри за нетрадиционни гейминг аудитории, за което свидетелстват търговски марки като Petz и Rayman, от които са продадени милиони копия. Сега компанията ще потърси нови потребители, на които ще предложи забавен и ненатоварващ начин да научат нови неща.
Ubisoft ще продължи да работи и с външни разработчици, за да публикува нови “casual” заглавия за масовия пазар. Визията на Ubisoft за този бизнес е да предлага игри, които оставят у хората усещането, че, играейки, не губят от своето време, а придобият нови умения или подобрят всекидневието си, посочват от компанията.
Поредицата “My Coach” ще даде възможност на геймърите да подобрят своите умения и да научат някои нови неща по интересен и интерактивен начин. Първите две игри в поредицата са “My Word Coach” и “My Life Coach.”
“My Word Coach” е създадена със съдействието на лингвисти и ще помогне на играчите да подобрят своята вербална комуникация и своя речников запас. Тя ще се играе соло или в компанията на приятели на конзолите Wii и Nintendo DS. Очаква се на пазара през есента на 2007.
“My Life Coach” е разработена със съдействието на психолози. Играта се явява персонален треньор, който дава на всеки, загрижен за хода на своето съществуване, силата, от която се нуждае, за да промени живота си така, както иска. “My Life Coach” ще излезе за Nintendo DS през ваканционния сезон на 2007.
Ubisoft ще продължи да разширява и своята успешна поредица Petz, като за пръв път ще даде възможност на младите играчи да се научат как да се грижат за специална порода котка, куче или кон, като използват конзолата Wii. От поредицата Petz са продадени повече от 3.5 милиона копия в световен мащаб през фискалната 2006-07, съобщават от компанията.

Коментар