Fujitsu ще наблегне на дизайна и на китайския пазар

  
Дизайнът на Sony е по-добър от този на Fujitsu, признава корпоративният вицепрезидент на Fujitsu Тошио Морохоши, цитиран от CNET. Причина за това е наследството, което има компанията в САЩ, където на нея от край време се гледа като на доставчик на ултрамобилни лаптопи и сървъри от висок клас на корпоративни клиенти. От което пък следва, че тези продукти не са били фокусирани върху дизайна.

В Япония Fujitsu продава всякакви видове електронни джаджи, така че опитът с клетъчните телефони и малките десктопи може да й помогне да пробие и на други пазари. През изминалите години Fujitsu беше в топ 5 на PC компаниите, ако се брои и нейният филиал Fujitsu-Siemens, който се е укрепил в Европа.

Компютърният пазар обаче се промени от желанието на потребителите за по-големи и по-евтини лаптопи. В резултат на това Acer и Toshiba надминаха Fujitsu по глобални продажби. Компанията обаче се радва на възход в търсенето на нейните клетъчни телефони. Според Морохоши, Fujitsu прави много добри пари от този бизнес.

Междувременно Fujitsu ласира нова услуга в Япония, чрез която родителите могат да следят къде се намират децата им чрез клетъчен телефон с RFID чип (радиочестотна идентификация). Те ще бъдат уведомявани, например, когато децата им влизат в територията на училището и преминават през RFID четец.

Приоритети на Fujitsu ще бъдат също подобряване на дизайна на продуктите и увеличаване на продажбите в Китай, разкрива вицепрезидентът на компанията.

Коментар